Garancia

Szervizgaranciánk biztosítja az Ön nyugalmát. Ha problémája akad egy általunk javított termékkel,
akkor a technikai támogatási részleghez fordulhat a probléma diagnosztizálása érdekében. A
telefonos támogatás lehetővé teszi a COWARE számára a probléma gyors és hatékony felmérését,
valamint az ügyfél számára a hiba legmegfelelőbb és leggyorsabb megoldását. A telefonos
támogatásunk mindig teljesen ingyenes marad. A telefonos támogatási és szerviz szolgáltatás
hétfőtől péntekig érhető el a helyi munkaidőnek megfelelően, hétvégén és munkaszüneti napokon
zárva tart. A COWARE telefonos technikai támogatási vonalának hívására az ország helyi díjszabása
vonatkozik. Ha egy egység meghibásodik, a COWARE kiküldhet egy szerviz technikust az ügyfél
telephelyére a telefonos hibaelhárítás befejeződését követően, ha arra a hiba pontos behatárolása
miatt szükség van. A garanciális javítás ideje függ a terméktől, annak hibájától. Bizonyos esetekben
előfordulhatnak hosszabb javítási határidők, amennyiben nem áll rendelkezésre cserealkatrész a
meghibásodott készülék javításához.

A COWARE az általa javított- felújított termékekre általánosan 6 hónap működésbeli garanciát ad.

A garanciavesztés okai:

– A garanciális idő lejárta előtt nem történik meg a hiba bejelentése.
– A terméken vagy az egységen látható égés, törés, beázás, fizikai sérülés vagy repedés,
valamint a terméken található egyedi azonosító – garanciajegy, gyártási szám – sérülése,
eltávolítása vagy megváltoztatása, készülék vagy egység megbontása vagy módosítása.
– Nem rendeltetésszerű használat: A termék vagy egység gyári beállításainak módosítása, a
termék leírásában megadott paramétereket meghaladó mechanikai vagy elektromos
túlterhelés, illetve egyéb, nem a funkcionális célnak való felhasználás.
– Különösen, de nem kizárólagosan: áramingadozás, extrém feszültség- vagy hőingadozás,
nagyfokú szennyeződés, folyadék kerülése a termékbe – azon részébe, amely folyadékkal
nem érintkezhet-, a terméknek túlzott nedvességgel történő érintkezése.
– Elemi, természeti kár okozta meghibásodás, (pl.: Villám, túláram).
– Átalakítás.
– Tekintet nélkül a termék jellegére a terméket ért olyan külső beavatkozások (pl.: burkolat
megbontása), amelyek a COWARE-el kapcsolatban álló személyektől (különösen, de nem
kizárólagosan szerviz vagy egyéb megbízottak) eltérő, harmadik személyektől származnak.
– Nem megfelelő szoftverfrissítés.
– Ugyancsak a garancia megvonásával jár, ha a termék azonosítására szolgáló gyári számot,
garancia címkét eltávolítják, átírják, vagy megrongálják, módosítják vagy eltakarják.

Természetesen, amennyiben garanciális problémáról van szó, a termék szállításának költsége minket
terhel.

Bárminemű adatvesztés, vagy felhasználói beállítások módosulása esetén a COWARE semmiféle
kötelezettséget nem vállal akkor sem, ha ezek az elvégzett javításra vezethetőek vissza. A COWARE
nem felel továbbá következményi károkért, elmaradt haszonért, használatkieséssel okozott károkért.
A COWARE nem felel azon károkért sem, ami rajta kívül álló okok miatt (Vis major) miatt következett
be. Az adattárolón, terméken tárolt adatokért, programokért, beállításokért felelősséget nem
vállalunk, ezen információk biztonsági mentése, tárolása a Megrendelő feladata.

A gyártási számmal rendelkező termékekre vonatkozó szállítólevél egyben garancialevél is. A termék
szállító levelén minden esetben rögzítésre kerül a termék gyártási száma. A garancia kezdete a
termék átvételének dátuma. Garanciális probléma esetén Önnek nem szükséges számlamásolatot
vagy szállítólevelet bemutatni, elegendő a termék gyári számára hivatkozni, rendszerünkben
azonosítani tudjuk a termékkel kapcsolatos adatokat és a garancia érvényességét. Meghibásodás
esetén lépjen kapcsolatba velünk a Kapcsolat menün keresztül vagy a warranty@coware.hu email
címen és tájékoztatjuk a teendőkről.