GYAKRAN ISMÉTELT KÉRDÉSEK
Kizárólag csere konstrukciós szerviz szolgáltatást- Cserejavítást.
Minden egységen megtalálható az adott termék azonosító és gyártási száma. Általában ez egy fehér
címke az egység tetején/alján. Kérésre kollégáink segítenek a beazonosításban.
Kérjük, vegye fel velünk a kapcsolatot a coware@coware.hu email címen és kollégáink tájékoztatják a
lehetséges megoldásokról.
A cserejavítás az új termék árának töredékébe kerül. Az általunk javított- felújított egységek komplex
átvizsgáláson esnek át, valamint minden kiadott terméket dinamikus tesztnek vetünk alá.
Az egységeken majdnem minden esetben hibakód kijelző található. (általában piros szám) Kérje
kollégáink segítségét a beazonosításban.
Sehogy, a COWARE nem Webshop, a termékek fényképei pusztán tájékoztató jellegűek. Kizárólag
cserejavításos szerviz szolgáltatást nyújtunk.
5 munkanap áll a hibás egység visszaküldésére. Külön kérésre a visszfuvart is mi intézzük.
Az általunk elküldött, többször használatos dobozba kell visszaküldeni a hibás terméket, gondosan
becsomagolva és térkitöltővel körülvéve.
Természetesen igen, de az csak a hétfő reggeli dátummal lesz visszaigazolva és postázva.
Kérjük vegye fel velünk a kapcsolatot a delivery@coware.hu email címen és tájékoztatókkal
lehetséges megoldásokról.
Kérésre nyomon követési számot küldünk, ami alapján ellenőrizhető a kiszállítás pontos időpontja.
Igen, kivéve a 2 hetes nyári leállásunkat.
Mert kollégáink nagy tapasztalattal rendelkeznek az ipari elektronika javítás terén. Nem javítjuk
minden gyártó termékeit, de amit igen, azokról alapos ismeretekkel rendelkezünk.
Mert sokba kerül a kollégáink sok éves tapasztalata és szakértelme.